понеділок, 20 квітня 2020 р.

Дистанційний тренінг  

Підготовка вчителів до роботи в умовах інклюзивної освіти

Категорія учасників: педагогічні працівники закладів освіти всіх типів

ОБГОВОРЕНО ТА РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЗАТВЕРДЖЕННЯ
на засіданні кафедри педагогіки та методик навчання
протокол № 4 від 28.11.2019 р.
Завідувач кафедри   _________________ С.М. Лупінович
Актуальність тренінгу.
            Програма тренінгу розроблена на запит педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах і передбачає корпоративне навчання персоналу освітніх закладів. 
Нормативне забезпечення проведення тренінгу:
Закон України «Про освіту»;
Концепція «Нова українська школа»;
Постанова КМУ від 10 липня 2019 р. № 636 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Див. за посиланням https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/;
Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсні центри: Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/545-2017- %D0%BF (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/872-2011-%D0%BF (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Положення про Міністерство освіти і науки України: Постанова Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 630 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/630-2014-%D0%BF (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Порядкута умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами: Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 №88 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon. rada.gov.ua/laws/show/88-2017-n (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Примірного положення про команду
психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 №609 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://mon. gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu- psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi- potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti           (дата
звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 №414 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/z0582-18 (дата звернення: 14.09.2018).
Про Національну стратегію реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017—2026 рр. та план заходів з реалізації її І етапу: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №526-р [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/526-2017-p (дата звернення: 14.09.2018).

Немає коментарів:

Дописати коментар