Дистанційний тренінг
Підготовка вчителів до роботи в умовах інклюзивної
освіти
Категорія учасників: педагогічні працівники закладів освіти
всіх типів
ОБГОВОРЕНО ТА РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЗАТВЕРДЖЕННЯ
на засіданні кафедри педагогіки та методик
навчання
протокол № 4 від 28.11.2019 р.
Завідувач кафедри _________________ С.М. Лупінович
Актуальність
тренінгу.
Програма тренінгу розроблена на
запит педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах і передбачає
корпоративне навчання персоналу освітніх закладів.
Нормативне
забезпечення проведення тренінгу:
Закон України «Про освіту»;
Концепція «Нова українська школа»;
Постанова КМУ від 10 липня 2019 р. № 636 "Про затвердження
Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної
(професійно-технічної) освіти. Див. за посиланням
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/;
Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсні
центри: Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545 [Електронний
ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-
%D0%BF (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Порядку організації інклюзивного
навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: Постанова Кабінету Міністрів
України від 15.08.2011 № 872 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/872-2011-%D0%BF (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Положення про Міністерство освіти і
науки України: Постанова Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 630
[Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/630-2014-%D0%BF (дата звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Порядкута умов надання субвенції з
державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими
освітніми потребами: Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 №88
[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon.
rada.gov.ua/laws/show/88-2017-n (дата
звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Примірного положення про команду
психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти:
Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 №609 [Електронний
ресурс]. — Режим доступу: https://mon. gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu- psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi- potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti (дата
звернення: 14.09.2018).
Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів
корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які
навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої
освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 №414
[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/z0582-18 (дата звернення: 14.09.2018).
Про Національну стратегію реформування системи
інституційного догляду та виховання дітей на 2017—2026 рр. та план заходів з
реалізації її І етапу: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.08.2017
№526-р [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/526-2017-p
(дата звернення: 14.09.2018).
Немає коментарів:
Дописати коментар